Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

6 månader!

Publicerad 2014-12-13 09:25:00 i Allmänt

Ett ½ år!
 
Så länge sedan är det jag träffade min dotter.
 
Som jag kramade henne.
 
Som jag pratade med henne.
 
Som jag fick agera hennes mamma, irl.
 
Jag saknar henne så förskräckligt mycket. Det går inte att beskriva.
 
Jävlahelvetesskit är vad det är...
 
Vill ha henne tillbaka.....
 
Jag saknar mitt troll, min fina fina N...... <3
 
Mitt hjärta går sönder....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela