Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Skiter i det..

Publicerad 2015-01-04 13:54:41 i Allmänt

Hejdå på ett tag..

Känner mig bitter på saker & ting..

Orkar inte...

Kommentarer

Postat av: car

Publicerad 2015-01-08 14:05:43

Oj nu har både jul och nyår passerat. Tuffa dagar för dig vars tillvaro inte är hel.....
Kramar med förhoppning om att din tillvaro ljusnar något nu när januarisolen sakta men säkert ger oss lite längre dagar. Återkom gärna till bloggen när/om det kan ge dig något att sätta ord på saker och ting här.

Svar: Kanske det..
Mamman

Postat av: Pyret

Publicerad 2015-01-08 20:09:35

Massor av kramar!

Svar: Tack
Mamman

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-10 09:16:53

Kram//minks

Svar: ❤️
Mamman

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-23 14:52:43

Hej!

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-23 14:59:05

Hej!
Jag heter Andreas och är i stånd att starta ett medieföretag med utgångspunkt i vårdnadstvist och jag vill driva fram den negativa påverkan på barn som uppstår i dessa sammanhang. Jag har själv ett års erfarenhet av det du beskriver i din blogg och tror inte att det blir lättare. Hör gärna av dig till mig. [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela