Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Utvecklingssamtal..

Publicerad 2014-10-14 17:21:24 i Allmänt

Med yngsta barnet.

X (aka dumfan) är oxå där. 

Med sin j-a fula keps på, som det står BAD med spegelbokstäver i pallet..




Ärligt. Jag har lust att slå honom på truten.

Hårt. Jättehårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela