Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Socialtjänsten ringde..

Publicerad 2014-10-27 10:16:31 i Allmänt

.. Det gjorde dom redan i onsdags. Men då var jag just på väg in på möte. 

Så hon bad att få återkomma..

Det gjorde hon. Med anledning av mitt brev.

Summering:

Pratat med Henne. 1/2-timma ungefär.

Dom ska prata med x, ang samtal på S. Där vi varit många ggr. I olika konstallationer. Men nu för N.. 

Om han misstycker, kan dom inte göra mycket. 

Kuratorn på ungdomsmottagningen borde vid ev oro för N gjort en anmälan. 

Det har hon inte.. 

Så min analys är att jag/vi hamnat i Moment 22...
Dit jag kan vända mig, är FR. 

Och dom kan inget göra... Det har jag fått erfara efter x antal ggr där..

Känner mig helt slut 😔
Helt. Jävla. Slut.





Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-10-27 12:11:26

Kalla mig korkad men jag förstår inte varför ingen instans kan göra något.

Svar: Jag vet inte heller....
Mamman

Postat av: uhlrica

Publicerad 2014-10-28 12:20:00

Helt sjukt att det får fungera så här i Sverige!!!!!! Barnens trygghet och säkerhet måste vara viktigast!!!!!!! Beundrar din styrka och önskar vi kunde göra något. Kramar i massor

Svar: Tack <3
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela