Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Skrivit mail till min dotter..

Publicerad 2014-11-05 09:44:00 i Barnen

... Det gör jag varje vecka. Ibland flera ggr.
 
Även om hon nu bor hos x, så behöver det ju inte innebära att vi inte kan ses?
Det föreslog jag...
 
Hon har inte svarat...

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-11-05 17:38:10

Hoppas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela