Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Nyårsafton 2014..

Publicerad 2014-12-31 19:42:47 i Allmänt

Nyårsafton igen!
En tid för Kontemplation, reflektion & eftertanke.

Minns att jag önskade så innerligt förra nyåret, att 2014 skulle bli ett bra år. 

Det skulle väl vara min tur nu för det.

Men det var inte min tur ännu. 
Livet testar mig. Och tydligen har inte min tur kommit ännu.

Mycket har varit fint och roligt.
Kärlek personifierad stavas M - mkn kärbo.
Han är en sann gåva 💜. 

Men oxå för omsorg från min älskade syster med familj. Mina fina, närmaste vänner 💜
Mina svärföräldrar & vänner som gjort skillnad. Er omsorg är beundransvärd!

Ert fantastiska sätt gör skillnad!
Från hjärtat, ett innerligt TACK för att ni finns💜 För mig och mina barn.

Men fortfarande.. prövningar.

Jag tände ett ljus i kyrkan vid Julaftonsmässan. ✨
För ett bättre kommande år.
Hoppas kan man alltid..

Jag ger inte upp. Av den enkla anledningen, att det inte är ett alternativ.

Tackar 2014 för allt roligt, omtänksamt och fantastiskt som har hänt mig/oss 💜

Och ser nu med förhoppning & tillförsikt fram emot ett underbart 2015..

Gott Nytt År kära ni!

Kram En Mamma

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2015-01-25 19:35:42

Kan inte ens föreställa mig hur ditt ❤️ Värker... Ge inte upp ❤️❤️❤️ En dag så kommer sanningen att te sig & då kommer ditt hjärta bli helt igen 💞

Svar:
Tack❤️
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela