Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Jul..

Publicerad 2014-12-24 09:02:07 i Tankar

Första julen någonsin, jag friar utan alla mina 4 barn.

Iår fick jag, förbereda 3 julstrumpor med dess innehåll..

Hon fattas. Hon fattas mig så otroligt mycket.

Känner sådan sorg över hela situationen.

Kommer aldrig känna att detta är det normala. Förlika mig med situationen.

ALDRIG!!!!

Jag saknar/längtar och gråter varje dag över att inte få krama om henne. 

Stoppa min näsa i hennes ljusa förvildade busiga hår.

Höra hennes röst. Ha henne här.

Jag saknar och det gör så ont!

Men det blir Jul trots det.
Och den får göras efter bästa förmåga.

De 3 barnen jag har hos mig, att fira Jul med. De är en gåva.

Så det blir bra. 

God Jul där ute..

Hoppas er Jul blir underbar..

Kram J

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-12-27 20:35:35

God Jul!!! ❤️

Svar: Tack 🎄
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela