Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Motigt..

Publicerad 2014-11-10 21:32:00 i Barnen

Det känns motigt att vara jag.
 
Livet går upp och ner för alla. Men ja.. det känns övermäktigt stundom.
 
Som nu. 
Bagateller egentligen. 
 
Men när barnens dator ger upp, och jag inte kan trolla fram en ny..
 
Inte ens det kan jag ordna.

Jag önskar så att jag hade mer att ge. Mina tålmodiga fina barn, förtjänar det..
 
Men det går inte. 
 
Och när så Soc ringer, och säger:
 
"N samtycker inte till samtal på S längre.
Så vi kan tyvärr inte göra mer, utan önskar er lycka till framöver"..

 
.
.
 
Så jag har ingen möjlighet att återförenas med henne..
 
Dom kan inget göra. & Lycka till -dra åt h-e...
 
Det brister för mig...
Big time!!!!
 

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-11-11 12:26:22

Gaaah! Önskar jag hade ett trollspö!

Postat av: Minks

Publicerad 2014-11-11 15:44:41

Jag är så ledsen för din skull 😔
Önskar att det fanns något jag kunde göra 💜

Svar: Tack💜
Mamman

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-12 19:57:51

❤️❤️❤️❤️ Psykisk misshandel/rädsla är inte det tillräckligt för att S ska ta bort henne därifrån? Tänker på dig/er 💜

Svar: Nej, han är "duktig" på att manipulera...
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela