Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

& där ringde Advokaten..

Publicerad 2014-10-16 19:59:06 i Advokaten

Summa sumarum..

Det finns inget att göra, mer än driva ett nytt mål. 
-Till 100%. 
Inget Soc. 
Inget.(skit) FR (hans åsikt).. 

Och det kan vara så att Tingsrätten "medvetet" förhalar allt, för att hon ska bli äldre.. 

Och då bestämma själv..

Mitt hjärta går itu 😔

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-10-16 21:07:19

All min styrka ger jag dig!!!

Svar: Tack fina 💜
Mamman

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-18 07:16:12

Bestämma själv när man är starkt starkt påverkad av någon som inte är bra för en? 😔 tänker på er ❤️

Svar: Tack..
Mamman

Postat av: Minks

Publicerad 2014-10-22 10:14:55

Fy fan. Så vidrigt. Vilket härligt ansvar Sverige tar när barn far illa :((((((
Kraaaaam

Svar: Dom tycker uppenbarligen att allt är som det ska. Eftersom ingen gör nåt...
Mamman

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2014-10-28 12:22:22

Såååå jävla fel!!!!!!!!! Varför finns det ingen myndighet som tar sitt ansvar och ser att N ska vara hos sin mamma och syskon.
Styrkekramar!!!!

Svar: Vet v arken ut eller ni.... Men tack <3
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela