Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Han säger så mycke dumt

Publicerad 2010-11-13 14:23:25 i Barnen

Barnen kommer till mig.
Först ut kommer äldsta dottern.

Möts av ett gråtande flickebarn.

"Pappa är så "dum" -säger hon..

"Jasså, vad har nu hänt då" -säger jag..

"Pappa tog min telefon. Och så sa han att jag inte behövde komma dit något mer"..




... Jag slutar aldrig förundras över hans förehavanden, och vad han säger.

Ok att tel. ryker ett tag. Men att säga som han gör.

Hon BOR JU DÄR, varannan vecka.
Det är hennes hem. Hennes pappa.

Elakt är vad det är.

Jätteelakt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela