Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Sonen

Publicerad 2010-11-30 19:32:46 i Barnen

Är RÄDD för sin pappa.
Han vill inte vara hos honom.

Och när vi pratar om det, så säger han att han ofta inte äter middag på kvällen

????

Va säger jag.

Nej, för att slippa alla hårda ord och syskon som går ihop med pappan, mest för att
"är pappa arg, och jag är på hans sida, ligger jag inte risigt till själv".

Eller som lillebror sa: Jag håller med pappa ibland, bara för att han inte ska bli för arg.
Även om jag inte tycker som han.

Hjärtat...

// Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela