Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Samtal från Soc..

Publicerad 2011-02-21 18:45:45 i Barnen

En ung tjej ringer.
Hon heter typ Emma.
Jobbar på soc.
Hon har tagit över "ärendet" fr. den andra i ordningen.
Så Emma är 3:e personen ut..

Hon frågar hur allt ser ut nu.
Med tanke på anmäla fr. skolan och vårt samtal i skolan.

Det har varit ok (vad jag har förstått) för 3 av barnen.
Men inte för äldsta sonen... som vantrivs.

Hon sa att dom skulle "kalla" barnen, och pappan.
Men inte mig -vad jag förstod.

Tack och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela