Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Tingsrätten

Publicerad 2011-02-26 19:08:19 i x-et -en psykopat

Fick protokoll fr. Tingsrätten, om vad dom kommit fram till, efter förhör med barnen.

Citat: "Som skäl för sin ansökan, har åklagaren anför följande XX XX (pappans namn) kan misstänkas för grov fridskränkning av samtliga barn i X Kommun, fram till den 11 januari 2011"

"XX & QQ (jag) bor inte tillsamman och är inte gifta, men har tidigare varit det. Enligt uppgift har QQ vid skilsmässan år 2008 ett komplicerat förhållande till XX och har så alltjämt, varför det kan antas att hon inte kommer att ta tillvara barnens rätt"

....

Jobbigt är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela