Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Ledsamt

Publicerad 2011-03-11 15:08:41 i Barnen

Det är så ledsamt att en pappa, kan välja bort ett barn.
Som en rostig cykel med punka, lämnas det bort.

Och det som är mest betänkligt nu, är att det är TREDJE gången pappan gör detta.

Han har 2 barn sedan tidigare. Dom fanns när vi träffades.

Märkliga kuvade barn -tyckte jag då.

Men nu inser jag att min son blivit som dom, i sin pappas närvaro.

Nu måste jag få en livfull kille igen.
Som inser att han är älskad..

& inte växer upp med en pappa som behandlar honom som skit.
Kallar honom idiot, pucko.. och allt vad det är.

Det blir min uppgift, att fortsätta som jag alltid gjort.
Älskat mina barn, över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela