Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Polisförhör..

Publicerad 2011-03-08 21:25:13 i Barnen

Sonen skulle bli hämtade 09:30 i skolan.
Och vara tillbaka vid 12.

Tänkte på honon hela tiden.

Vid lunch ringer min telefon.
Det är fr polisen.

Dom meddelar att han varit där, och han nu är tillbaka i skolan igen.
Mer får hon inte säga.

Frågar lite allmänt hur det går till.
Om det gick bra.
Varför han blev kallad så snart igen (var ju där förra måndagen också).

Hon säger att med barn försöker man få till så få förhörstillfällen som möjlligt.
Tror inte sonen sa så mycket förra veckan.

Vad händer nu? Undrar jag...
Men det kan hon inte säga..

Tack.
Klick.

'''''''''''''''''''''''

Pratar med honom när jag kommer hem.
Det har gått bra.
Han berättade lite mer denna ggn.

Jag frågade inte mer.
Fick vara bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela