Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mail från min advokat

Publicerad 2012-04-03 11:02:54 i x-et -en psykopat

"X advokat har hört av sig och bett om kopia på stämningsansökan.
- (det är en indikation på arbetsbelastningen på tingsrätten )

– jag skickar det till xx morgon.

Var nu beredd på att X skall flyga båda lågt och högt.
Hans ombud fick stämningsansökan.
Gå inte i dispyt med X i fall om han hör av sig till Dig"

***

Det är ingen lek. Vi kör skarpt nu...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela