Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Kontrollbehov

Publicerad 2012-12-26 16:37:00 i x-et -en psykopat

Ett av barnen har fb.

Hon var inloggad på fb, på systerns mobil.
Som finns hos x.

Därför kunde han -x läsa...

Och hon får inte logga ut på den (?)..

Så nu har jag tvingats ta bort dottern som "vän" på fb...

Och berättat lightversionen för henne...
Så hon inte tror det beror på henne.

Måste exkludera hans insyn i den mån jag kan.

Men det skrämmer mig lite, att han inte ger sig.

 

(och just när jag gjorde detta fick jag sms fr. dottern som är hos x...

med referat JUST till mitt senaste FB-inlägg.... OBEHAGLIGT!!!)

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2012-12-27 22:36:39

Creepy.
Och 'skaffa dig ett eget liv' karlslok.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela