Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Märkte att det var något

Publicerad 2012-12-24 09:47:00 i x-et -en psykopat

Under 1 1/2 månads tid, har det märkts väldigt väl när x inte varit tillgänglig för barnen, på mina veckor.

Ja. Framförallt yngsta dottern har ju gått till honom dagligen.

Utom vissa tillfällen, då han klargjort innan, att han inte är hemma, eller har för avsikt att öppna.

Detta pga att han träffat någon.

( fick namnet av ett av barnen, och vid utvecklingssamtalet med ett barn, berättade han om henne för fröken)

Nåja. Så var det. Tyckte väldigt synd om henne. Men vad kunde jag göra åt det...

Iallafall.

Den senaste veckan har det varit annorlunda.

X hemma. Båda döttrarna som förbytta.
Deras uppdrag verkar har varit, att vara så bekymmersamma som möjligt emot mig (och storebror).

Det har varit vidrigt.

Och för att skydda framförallt dom andra barnen, har hag fått be dom gå.

Och det har dom. Varje dag. För att sen komma tillbaka dagen efter. Och göra samma sak igen.

Tänker då: helg... Och inga restriktioner från x...

???

& mycket riktigt. Det är SLUT med flickvännen.
& får lite inside information från yngsta sonen (hehe)

Flickvännen bor väääldigt litet.
Så x hade frågat om hon inte skulle flytta in till dom.

Hon tyckte han gick för fort fram.
Och det tog slut.

Jag får 3 omedelbara tankar när jag hör detta:

1) Grattis till henne.

2) Jävla skit! Nu finns han alltid hemma. Vilket försvårar vårt familjeliv, då det gör att barnen han mest bundit upp -går.

3) Scary vilket typexempel till Psykopat han är..
Att hitta ett offer. Trollbinda. Säga rätt saker. Och sen binda an tidigt. För att fånga in i sitt psykopatgarn. Och inte släppa ut...

-nu var hon smartare än så..
Lucky her!!!

Får se hur detta förstör för oss indirekt framöver...

Kommentarer

Postat av: X

Publicerad 2013-01-03 00:31:55

Jag var så dum.. Fastnade i nätet samma dag och nu fyra år senare kanske jag kan ta mig loss(med min 2 månder gamla son).. när jag äntligen fått kontakt med min familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela