Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Detta känns igen

Publicerad 2012-11-14 13:19:32 i x-et -en psykopat

" Psykopaten planerar något med sitt offer, får denna att lägga ut pengar, skaffa barnvakt, boka hotell inför en resa etc. Plötsligt och oförutsägbart ändras informationen till att han skall göra något annat ex. Detta sker alltid i sista minuten så att så många människor som möjligt redan är inblandade och katastrofen så stor som möjligt."

-i mitt fall har det varit avfärd t kickoff med jobbet.
Och i sista sekund ändrar han sig, om att kunna ta barnen.
& jag fick stanna hemma.
Och företaget fick betala hotell & resa, då det var för sent att avboka.

-eller den ggn jag skulle opereras.
Skulle in på torsdagen. Allt var väl förankrat & okejat m x i god tid, då han skulle ha barnen lite längre än ord fredag em.

Men under dagarna som gick ändrade han sig konstant fram och tillbaka.

Jag fick stresseksem på hela kroppen pga all stress detta förde med sig.
Jag behövde verkligen detta operativa ingreppet.

I sista stund sa han ja.
Och jag åkte in.

Men på lördagen messar han att det räcker. Jag får hämta barnen...

Så mot läkarnas inrådan, lämnar jag skukhuset.
För att hämta barnen.

Hade behövt ngn dag till på sjukhuset och sen någon dags andrum/återhämtning..

Men icke.

Samma sak var det när jag fött barn. Med kejsarsnitt.

Då fick jag lämna barn på dagis dagen efter hemkomst.

För vad var jag för slö/sopig morsa som inte ställde upp för barnen.

-att x var hemma. Arbetslös. Gjorde ingen skillnad.

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2012-11-14 15:22:00

Fy fy fy fan så övervidrigt jävla äckligt manipulativt lågt.

Här pratar vi mkt mkt lägre än glocalnet. Det är så myrorna borde se ner på det jvla arslet till karlslok.

Känns ändå som jag underdrev nu :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela