Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

I 2 dagar

Publicerad 2012-11-29 22:19:00 i Familj

Har yngsta dottern inte haft något direkt utfall/infall.

I två dagar har det varit mer eller mindre lungt.

I två dagar har min älskade lilla unges rätta jag skinit igenom, med hela sin härlighet.

I två dagar har maten varit god.

I två dagar har hon velat åka med mig hem i bilen när jag hämtar resten.

I två dagar har vi haft harmoni.

Varför?

Troligen för att x sagt åt henne, att han har annat för sig.
Att han inte är hemma.
Att dottern inte är i första rummet.

Så dom har inte haft kontakt..

Vad betyder det?
Jo att han kan fortsätta vara borta
(väck är han redan)

För utan hans JÄVLA inblandning, direkt eller indirekt, har vi det bra.

Jättebra!

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2012-11-30 21:01:55

Amen

Han kan fara och flyga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela