Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Kollat upp

Publicerad 2012-11-24 12:15:59 i Socialtjänsten

Har en person i vårt kontaktnät, som arbetat som Socialsekreterare.

Så h*n fick frågan om hur ofta Psykologutredningar används i deras arbete?

I stort sett aldrig, blev svaret.

Det är väldigt svårt att få igenom det. Och får man det är _mycket_ jobb nedlagt!!

-det är ju strålande!!

Att X gått med på det, tyckte h*n var märkligt (med tanke på hur han är)..
-Men bra!

& jag ser det som ännu ett exempel på hur dysfunkionell han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela