Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mail, telefonsamtal & möte

Publicerad 2012-11-15 22:02:02 i Socialtjänsten

Möte inbokat. Med dom jag pratar föräldraskap med.

Har varit ris & ros detta året vi haft kontakt.

Just nu tror jag inte dom kan hjälpa mig.

-det är inte mitt föräldraskap det är fel på.. Det är ngn annan!

Dom envisas med att kanskekanskekanske att jag kan tänka mig att ha en sammankomst, med x.
För att ev komma till något närmande i nåt...

Dom fattar fan inget isf.

HUR kan dom ens komma på tanken, att föreslå att jag ska ödsla min tid, på någon som inte gör annat än ljuger/duperar/manipulerar/förstör???

Han är fejk.

Inget han säger eller gör är för ngn annan. Allt är för hans välbefinnande. Eller med någon äcklig baktanke...

Lämnade dom känslomässigt dränerad -som alltid.

Gick förbi mvc.
Inte för att jag är gravid, utan för att dom oxå fixar med recept.
Blodtrycket fint (alltid något)..
& saken kirrad.

& så hemåt.

Advokaten ringde.
Vi ska ses lite snabbt imorgon.

Hade fått mail från min soc-kontakt.
Dom ska träffa psykologen i mitten av dec.
Då ville hon boka in mig & X oxå.

På OLIKA tider (lyckligtvis)
Kollade först med mig hur dax jag kunde..

& så mail fr advokaten/Tingsrätten.

Familjerätten har begärt uppskov t sista februari.
Bara att gilla läget.

(skulle annars varit klart idag, enligt beslut fr Tingsrätten i juli)

Mycket kontakter nu.
Med instanser.
Vuxet..

Usch!!

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2012-11-16 17:49:36

Att de föreslår det bevisar väl dessvärre att de inte förstått hur han är :(
Att träffa honom och medla är som att visa honom att man ger upp, right?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela