Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Nu vet han

Publicerad 2012-11-07 07:38:00 i Socialtjänsten

Soc hade möte.

X är informerad om att det inkommit en anmälan.

Och vem som gjort den.

Han ska komma till dom i nästa vecka.

**

Yngsta barnet ringer från x. Till näst yngsta hos mig...

Det är x version dom får.

Barnet hos mig lägger på.
Och är som förbytt.

Det glada livfulla är borta.

Jag pratar.
Barnet pratar.

Vi äter.
Barnet i sitt rum.
& somnar sen..

***
Vi vänder blad i boken from hell.

Jag hoppas att det tar slut snart.
Annars är jag rädd, att jag gör det

Tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela