Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Stark?

Publicerad 2012-11-07 17:54:46 i Allmänt

"du är så stark"

"fattar inte hur du orkar"

"att du klarar det"

...

Ibland vill jag lägga mig ner, och vänta tills allt gått över.

Ibland har jag lust att dra.

Ibland önskar jag att någin hade någon lösning.
Eller iallafall ngt hjälp att ge.

Men verkligheten ser inte ut så.

Jag gör för att jag måste.
Det finns inget alternativ.

Detta blev min (nit)lott i livet.

Tyvärr...






Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2012-11-07 18:21:09

Stor kram

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2012-11-07 19:55:23

Massa Kramar!!!

Postat av: Karina

Publicerad 2012-11-23 19:19:27

Ja va ska ja säga mer än att du är inte själv ,,,Men va ger de för tröst ?? när man är mitt sitt elände man undrar varje dag va fan har man gjort för o förtjäna de här ? Man blir ju ALDRIG av me exen! kram !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela