Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Blir så ledsen..

Publicerad 2012-10-22 16:55:01 i Barnen

Ett av barnen har varit boende på heltid hos mig sen förra året.
Pga av olika saker.
 
Nu har umgänget utökats, och så är det bara.
 
Och vad händer... jo barnet är PRECIS som innan.
 
Ilsken.
Snarstucken.
Elak i orden.
Gapar.
 
Det senast är maten.
Barnet vill inte äta mat som jag köpt, lagat, tittat på eller vidrört???
 
Hos mig är det ett hell, och jag är en glädjedödare..
 
Blir ledsen. Men håller mig lugn.
Det är x som uppmuntrar detta.
 
Och det som händer är att barnet går.
Till x.
 
Det har hänt nu.
 
Känns för jävligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela