Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Är detta ett HOT?

Publicerad 2013-04-19 11:38:00 i x-et -en psykopat

Yngsta sonens glasögon gick sönder.
Och för ANDRA ggn, kommer dom med till mig (efter veckan hos x) i en påse
i hans ryggsäck.
 
Det var jag som köpte dom.
Det är jag som varit iväg med honom på otaliga kontroller på ögonkliniken.
Det var jag som fixade nya när dom första gick sönder.
 
Så jag skickar detta till x:
 
"Nu är det ANDRA ggn du skickar med 4 (yngsta sonen) ett par trasiga bågar.
 
Jag köpte glasögonen. Jag fixade nya då han inte kan vara utan -igen.
Och nu?
 
Det är du som får ordna det. Alt så gör jag det, men drar det på barnbidraget.
Vad väljer du?
***
 
Detta bjäbbar tjejerna om när dom kom igår..
Att x minsann visat HOTMESSET jag skickat honom..
 
???
 
Är detta ett hot?

Kommentarer

Postat av: Minks

Publicerad 2013-04-19 13:00:57

Med usel självinsikt kan man säkert tolka det så.

Jag ser det inte så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela