Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Kallelsen & dejt

Publicerad 2013-04-22 11:06:00 i Tingsrätten

...  ja till Tingsrätten.
Det har nu kommit skriftligt.
Muntlig hade jag ju fått veta det innan.
5 veckor kvar tills dess.
 
Och om 3 veckor, ska jag ha sittning med Advokaten för "genomgång".
 
Spännande att det närmar sig.
 
Nu väntar jag bara på att få läsa utkastet (gällande mig) från Familjerätten.
Det bör komma denna veckan.
 
"Saker och ting" betas av inför den stora sammandrabbningen...
 
 

Kommentarer

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2013-04-22 12:20:11

Håller tummarna!!!!!!

Svar: Tack!
Mamman

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-22 13:18:26

Nice! Händer grejer! Håller tummar!

Svar: Tack!
Mamman

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-04-22 17:27:05

Tänker på dig, A LOT!
Tummar o tår.
<3

Svar: Tack!!! <3
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela