Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Samtal

Publicerad 2013-04-14 21:57:51 i Barnen

Dotter 1 ringer:

"Hej det är 1. Jag stannar hos pappa. Jag vill inte bo hos dig. Hejdå"..

Går 10 sek.

Dotter 2 ringer:

"Hej det är 2. Jag stannar hos pappa. Jag vill inte bo hos dig. Hejdå"..

Kommentarer

Postat av: Minks

Publicerad 2013-04-15 18:02:27

Om det var äkta, och inte kom som ren o skär psykologisk terror fr x, så skulle ju barnet inte ringa alls.

Hoppas verkligen detta är över snart.
Kram

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2013-04-17 12:47:36

Det kommer bli ett bra slut!!! DET MÅSTE DET!!!!
KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela