Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Sista vändan

Publicerad 2013-04-11 20:00:29 i Insiktsfullt

Vi är på FR. Hon väntade på oss. Bra.

Hon hade inte tänkt prata m mig, men kände att hon ville det endå.

Yngsta sonen är ärlig & säger som han tycker.

Yngsta dottern var butter, kall och hade mantra. Vill inte vara hos mig men vet inte varför eg.
"Benet & bitch" (internt) var det som fastnat mest i hennes sägande.

Äldsta dottern var känsligast. Hon verkade inte veta. Och det stämmer. Hon och jag funkar, men inte just nu.. För hon vet inte hur hon ska förhålla sig..

FR har träffat skolan. Dom bekräftar Yngsta dotterns attityd/framtoning.
Bra med ngn extern som har oxå kan inflika.

Soc mest orolig för två av barnen.

FR hade pratat om min familj.
Utan att "låtsas om" att hon visste bakgrunden..

Det var ett tillfredställande kort samtal iaf.

& samtalet m sonen gick oxå fint.

Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela