Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Socialtjänsten skickar brev

Publicerad 2013-04-06 13:29:00 i Socialtjänsten

Dom jobbar framåt.

X medger inte hjälp för döttrarna.
Socialtjänsten hävdar att dom behöver samtal. Jag också.

Nu går frågan upp i Socialtjänstens nämnd.

Brevet jag fick var på 4 st A4-sidor.
En skön sammanfattad reflektion av situationen.

Kommer läsa dom sidorna många ggr.
"Må-bra-känsla" trots det sorgliga i situationen...

Kommentarer

Postat av: Minks

Publicerad 2013-04-06 17:57:29

Ja mitt i eländet är det ända så bra att soc ser och förstår situationen på DITT sätt.
Kram

Svar: Ja, det är för väl...
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela