Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Bevissammanställan...

Publicerad 2013-08-19 11:55:00 i Advokaten

5 ggr har jag pratat med Advokaten idag.

Det närmar sig. Måste uppdatera mig lite på dokumenten.

Kommentarer

Postat av: minksy

Publicerad 2013-08-19 20:44:33

Jag är med dig, all the way!!

Svar: Tack!
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela