Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Splittrad

Publicerad 2013-08-21 17:52:00 i Tankar

Känner mig helt splittrad (idag).
 
Mina tankar är INTE på jobbet.
Jag gör vad jag ska, men jag tänker och tänker och tänker.
 
Undrar vad som händer?
Vad som förväntas?
Vad som beslutas?
Vad som kommer komma fram?
Hur info kommer användas?
Vilka lögner x kommer kunna plantera, och dom tros på?
Vilka som kommer uttalas sig?
Vad mina barn kommer säga?
Hur dom kommer reagera?
Vad som kommer hända den närmaste tiden efter Tingsrätten?
Vad framtiden kommer ge?
 
Så mycket frågor/tankar.
Så lite svar.
 
Men om 2 veckor är det över. Iallafall det första.
Sen är det bara resten av livet kvar.

Kommentarer

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2013-08-21 21:53:14

Hoppas hoppas att allt går bra. Och tankarna är ju faktiskt på det som just nu är viktigast....dina barns och din framtid!!!!
Kram

Svar: Ja så är det... Tack!
Mamman

Postat av: Den andra Jenny

Publicerad 2013-08-22 10:08:09

Kram

Svar: tack <3
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela