Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Alla är vi olika

Publicerad 2013-02-13 22:39:24 i Allmänt

När jag startade denna bloggen, gjorde jag det för att minnas bättre om vad som händer.

Men i samma veva fick ni, ett fåtal människor adressen.

Tillvaron rullar på.

Ett väldigt fåtal av er som fick adressen hör av er.

Öht!

Jag hoppas ni aldrig behöver genomgå ett helvete. Och stå helt ensamma...

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-02-15 11:56:53

Du är inte ensam....vi finns runt om..Hoppas du känner det och att du kan kontakta mig,när du vill...oavsett vad det gäller.KRAM

Postat av: Jag

Publicerad 2013-02-15 20:54:54

@P -tack!
Jag vet.. <3

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2013-02-16 11:57:56

Jag finns här för dig!!!! Ingen ska behöva gå igenom det du och de dina gör.Tänker på dig.Kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela