Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Hon kom

Publicerad 2013-02-25 18:20:14 i Barnen

... Kl 17.
Ungsta dottern alltså.

Som är dealen i normala fall.

Men på måndagar efter en helg hos x, ska hon komma på fm enligt Tingsrättens beslut.

Det fattar uppenbarligen inte x.

När hon kom har hon samma arroganta uppsyn, som alltid.

Hon är som en skiva som hakat upp sig.

Inga argument är hennes.
ALLT kommer från x fula mun..

Hon låter som en skiva som hakat upp sig..

Drog upp min mamma gjorde hon (?)..
& mitt äktenskap med x...

En massa skit sades.

Bytte kläder.

Sen gick hon.

& jag blir så ledsen i själen...
Stackars stackars barn...

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-02-25 18:24:46

Förbannade skit!!

Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela