Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Ilska. Narr. Psykopat. Sambo.

Publicerad 2013-02-16 09:36:29 i Barnen

Det är inte lätt här.
Igår var inget undantag.

Yngsta dottern ringde & ville gå hem själv fr skolan. Inte åka bil.

Yngsta sonen ringde, och ville bli hämtad.
Redan på väg då, eftersom jag varit och handlat mat.

Hämtade en glad kille.

Under tiden ringer dottern som just kommit hem.

(Med fodrande röst)
Vart är du?
När kommer du?
Vaddå handlat?
Är du inte nyopererad?

-öhh joo det är jag mitt i allt.
Men det tar inte livet hänsyn till.
Det finns ingen annan som gör det åt mig.

Hon är väldigt oförskämd.
Vill inte vara hos mig.
Gör narr av mig.

Säger hejdå och lägger på.

Äldsta dottern bekräftade träning till mig på em.

Skulle komma efter det.

Kom 19:30.
Avvaktande.

Åt och sen började hon oxå.
Fanns inget att göra här.
Allt är trist.

Sen gick hon oxå..

Det var redan bestämt. Det märkte jag på upplägget.

Jag hade iaf 2 söner kvar här iaf...

Och vi hade en mysig kväll.

& döttrarna förloras till en psykopat och hans kvinna som har ett hell att vänta...

Ja.
För nu har hon -den nya kvinnan flyttat in hos dom.

Smidigt!

Efter att den förra fått kalla fötter, och inte ville bli sambo efter 1,5 månad. Gjorde x slut vid jul.

Julen 2012 alltså.

Nu 1,5 månad senare har han en ny.
Som just flyttat in.

Fy fan!!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-02-16 10:14:57

Nästa bomb - att dom ska ha barn?! Det vore ju som grädde på moset!
Att han manipulerar och köper döttrarna kan han omöjligt vinna på i längden!

Postat av: Jag

Publicerad 2013-02-16 12:20:50

Äldsta dottern tillbaka.
Ledsen.
Ångerfull.
X dum.. (Nähä det menar du inte)

-den nya är "för gammal"
Och han har ju satt en ansenlig mängd barn till världen så jag tror det räcker.

Men förlovning kan ju vara närstående (?!?!)

Postat av: Malin

Publicerad 2013-02-16 13:23:47

Så dom kan tycka att han är dum iaf?! Det är väl bra! Då finns det hopp!

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-02-17 18:11:29

Finns ju idioter till män så finns det ju idioter till kvinnor, för VEM flyttar ihop efter 1,5 mån med hans historik (som han iofs säkert inte lägger upp på bordet)

TUR att de inte kan skaffa barn ivf. Fast då skulle du iofs kanske få ha dina i fred.

Suck.

Äldsta dottern börjar bli stor. Hon börjar förstå det märks.
stora stora kramar//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela