Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Inget svar men ett mail

Publicerad 2013-02-09 22:34:00 i Socialtjänsten

Fredagen kom, och jag visste att min soc-kontakt hade möte,

med en Jurist denna dagen.

Hur dax -oklart.

Där det skulle göras klart om det finns belägg nog,

rent juridiskt att gå vidare med sina tankar & åtgärder...
 
Hade annat för mig under dagen, och först på em kollade jag min mail.

Hade fått mail fr Soc.
Med frågor om:
• när jag började prata m min advokat om stämning gällande vårdnad.
• varför det lämnades in när det gjordes.
• vem som bad om utredning på sonen. & drev det med skolan..

& lite annat...

Svarade efter bästa förmåga.

Hade inte exakta tider framför mig

(Pappren på jobbet. Numer hemma)..

Soc skulle ev höras av igen då det tydligen är mer frågor dom har..

Så.

"Fortsättning följer"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela