Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Kallelse till Soc

Publicerad 2013-02-25 13:00:00 i Socialtjänsten

Mail från min kontakt på Socialtjänsten.

Dom vill "presentera" utredningarna för mig & x samtidigt.

Så det som sägs, delges oss båda vid samma tillfälle.

Bra förslag för sakens skull.
Obra förslag för att jag måste sitta i samma rum som x.

Avskyr hans fula nuna & uppenbarelse.

(För att inte tala om hans huvudbonad, utformat som för ett barn)

Ska bli skönt med ett steg närmare att avslut,

men också spännande att se om/hur x reagerar på det som kommer sägas.

Imorgon kl 10 är det dax.

Då får jag se hur dom uppfattat och sammanställt mitt/vårt

liv dom senaste månaderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela