Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mailat min advokat

Publicerad 2013-02-21 15:52:00 i Advokaten

.. sådär lite smått hysteriskt som man kan vara..
När man vill ha svar nu nu nu.
 
Och samtidigt inte verka så desperat, men ändå
lite krävande..
 
Fick svar:
 
Hej xxxx,

Tack för Ditt brev, vi återkommer till alla detaljer när den färdiga utredningen delges oss från tingsrätten. Hälsningar xxxx
.
.
.

.. Tryggt....Tack!

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-02-21 21:20:28

Det är ju bra att han svarar, och det är ju bra att han är korrekt, men lite mer info kunde du väl fått ;)

Postat av: Jag

Publicerad 2013-02-22 14:29:05

Helt nöjd m svaret.
Det är jo nästan omöjligt att veta vad man ev behöver göra innan.
Det är bättre att vittnen/bevis mm tas då. När man mer vet vad som kan tänkas behövas...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela