Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Möte på Soc

Publicerad 2013-02-05 16:36:55 i Socialtjänsten

Fick info om läget.

Vad dom har för plan.
Och att dom går in med det starkaste artelleriet..

OM en anlitad jurist, som Soc involverar, tycker att dom har tillräckligt mycket att komma med.

Soc skulle skicka ALLT skrivet till juristen efter vårt möte (måndag).

Och detta händer ... aldrig.
Dom brukar skicka en summering annars.

Detta för att se om det är lönt att gå vidare.

& om Juristen tycker det.
Då kommer det bli många människor involverade/engagerade.

Efter soc möte m juristen på fredag vet jag mer...

Bara att hoppas på det bästa.
Jag vet iaf att engagemanget finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela