Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Han skapar egna regler

Publicerad 2013-01-31 17:00:37 i x-et -en psykopat

Denna veckan har dottern varit här alls.

Detta trots att Tingsrätten beslutat annat.

Han hävdar att "det inte finns någon hemma alltid när hon kommer"..

???

Det är ju därför hon har barnomsorg efter skolan, såsom Fritids anordnat.

För jag ARBETAR för vårt levebröd...

& hon vet när jag är hemma...

X hävdar också att jag kränkt dottern och gjort illa henne i ryggen...

Jag ger mig inte in i det skitsnacket.

Jag måste helt enkelt hoppas att rättvisan segrar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela