Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Vareviga dag

Publicerad 2013-01-19 13:20:33 i Familj

Går dottern till x, på kvällen.

Så även igår.

Jag hade tänkt en grej att äta.
Dom 2 yngsta ville äta pizza isl.

Så, för husfriden bla bla bla blev det så.

Glada barn.
Men SÅ kunde vi ju inte ha det.

"Störet" började..
Och slutade med att hon gick.

Jag hade köte nya vinterskor till henne.
Jag tog inte fram dom ;(

Idag kom hon tillbaka på fm.
Som om inget hänt.

Lugnt här nu.
Tom så lugnt att jag kunde lägga mig på sängen, under en filt och vila bort min huvudvärk.

Ska bli spännande att se om hon behåller lugnet idag/kväll.

Det betyder isf att x är borta.

För det vore fantastiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela