Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Brevledes

Publicerad 2013-06-10 15:36:00 i Tingsrätten

Idag kom beslutet från Tingsrätten/brev.

Jag fick det ju via mail i fredags, då jag ringde Tingsrätten.

Men oklart om x tagit del av det då.
Nu har han ju det iallafall...

Återstår att se hur han agerar på det.

Kanske inte kommer se 50% av mina barn på hela semestern

pga deras JÄVLA idéer i Domstolen..

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-06-10 22:31:23

Ja hur fan tänkte de där??

Med tanke på soc utredning, påbörjade samtal för döttrarna, resultatet för psykologiska testerna, o tingsrätten säger Vänta?

Är det ren feghet att inte våga ta beslutet? Det blinkar ju i neon : Psykopat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela