Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Döttrarna

Publicerad 2013-03-17 15:28:00 i Barnen

Kom och stannade 35 minuter i lördags.
 
Idag stannade dom 1½ timma.
 
Försökte få klarhet i vad jag uppenbarligen gör för fel,
och vad jag kan ändra på?
 
"fundera på det du" -blev svaret.
 
Dom gick med en igensmälld dörr efter sig.
 
Det  tär på mig så mycket.
Vet inte hur jag ska förhålla mig till dom eller situationen.. alls.
 
Mailat Soc för att se om dom har ngt att råda mig..

Kommentarer

Postat av: Minks

Publicerad 2013-03-18 09:03:55

Stackars mamman. Stackars döttrar.

Låter klokt att fråga soc om hur 17 man ställer sig till deras beteende.

Må detta ta slut snart. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela