Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

En liten glimt av hopp

Publicerad 2013-03-03 16:04:05 i Barnen

Tjejerna som gick igår, kom tillbaka vid 12.

Svala.

Jag & äldsta började titta på fotografier.
Yngsta tinade efter en stund, och kom och gjorde oss sällskap.

Mysigt!

Lunchfix och tro det eller ej...
Men ALLA åt.

Yngsta dottern tog tom om.

Plockade undan.
Tittade på fler bilder, fast på cd-rom.

Tjejerna hittade på saker att göra.

Men sen, helt plötsligt var aaaallt tråktgt.

Den så välkända mantrat satte igång.
x 2.

För den äldsta är likadan nu.

Dom går...

Så ledsamt detta...

Och pga fler omständigheter som hänt känner jag mig väldigt sorgsen..

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-03-03 20:21:49

Sorgligt. Stor kram!
Jag hoppas verkligen att förändringens tid är nära!!//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela