Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Han verkar inte fatta

Publicerad 2013-03-01 19:46:07 i x-et -en psykopat

Döttrarna ska komma hit idag.
Sonen också.

Sonen kommer. Men inte tjejerna.

Får sms från äldsta:
"Jag och Xx stannar hos pappa.
Ses imorgon"

.... Jag messar x:

"Du förnekar dig inte..
Inte på något sätt förstått allvaret och konsekvenserna av ditt agerande?
Kan du förklara för mig varför du håller tjejerna hos dig?"

& vad svarar han?....

Jo INGET, utan lämnar mobilen till dottern!!!!!

Som svarar:

"För att vi vill va hos honom"

*****

Han är ett Jävla miffo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela