Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Idag är ingen bra dag

Publicerad 2013-03-06 17:07:03 i Allmänt

Ärligt talat.
Jag orkar inte vara jag.

Tillbaka på jobbet:

"Härligt att se dig, har saknat ditt glada ansikte"...

Gulligt sagt, ja...

Men jag har inte lust att vara där.
Har nästan lust att skrika.

Jag ÄR INTE glad.
Jag är sorgsen.
Bedrövad.
Ledsen.

Jag har ont.
I kropp och själ.

Jag behöver kraft.

Jag behöver lugn.

Jag behöver styrka.

Fan...


Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-03-06 19:31:41

Kram.

Svar: Tack!
The J

Postat av: Uhrica

Publicerad 2013-03-08 17:13:30

Styrkekramar!!!!!

Svar: Tack!
The J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela