Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mail från Familjerätten

Publicerad 2013-03-16 14:53:08 i Familjerätten

Hon vill kalla barnen till samtal hos dom i april.

Hon undrar vem som kommer med barnen?

Det är x vecka.

Men det betyder att han kommer med 2 barn.

Fast troligen 3, då yngsta dottern går till honom dagligen.

Jag kommer ivf med äldsta barnet.

FR undrar hur det går med barnet & x?

Jag ber om en tid efter dom andra.
Vill inte att han ska behöva konfronteras med x. Då han är direkt rädd för x.

Det förstår lyckligtvis FR.

Så hon skulle se över det hela & återkomma.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela