Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mail från Socialtjänsten igen

Publicerad 2013-03-13 13:57:22 i Socialtjänsten

Dom väntar fortfarande på att x ska höra av sig.

Men det har har således inte gjort.
Vare sig vis telefon, inte svarat på mail fr dom eller skrivit på mågra papper.

Innan han opponerat sig, kan dom inte gå vidare med exempelvis BUP.

I detta läget undrar jag om han har kvar sin advokat?!

Jaja.

Bara att avvakta utsatt sista datum för påskrift..

Kommentarer

Postat av: Minks

Publicerad 2013-03-13 18:14:34

Han är inmålad i ett hörn och förstår det inte ens.
När e sista datum?

Svar: 22/3-13
The J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela