Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mailat status

Publicerad 2013-03-04 08:23:00 i Socialtjänsten

Till Socialtjänsten.

Efter att utredningen presenterats för mig & x...

Har situationen förrvärrats.

Förut hade jag en dotter som var i x klor.
Nu har jag två.

Det är TUR att "vårdnadstvistcirkusen" är igång på riktigt nu.

För oavsett hur slutresultatet blir.
Så kommer det finnas riktlinjer att rätta sig efter.

Dom som finns nu, skiter x fullkomligt i.

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-03-04 16:00:36

Bra att du rapporterar.

Synd att han är så förbannat korkad och blåst.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela