Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Mycket mail blir det

Publicerad 2013-03-20 19:09:09 i Socialtjänsten

Senast t Socialtjänsten.

Allt är för jävligt!

Igårkväll 20:40 (!) svarade min kontaktperson på Socialtjänsten.

"Bästa" delen på mailet var detta:

"Har haft kontakt med X advokat som uppgett att han kan tänka sig att gå med på vårdplanerna om någon annan än jag genomför dem. Jag har uppgett att den frågan är genomarbetad hos oss och att det är vad som står i vårdplanen som gäller.

Har också informerat advokaten om att om X inte samtycker kommer vårdplanerna gå upp i nämnden med ansökan om endast en vårdnadshavares samtycke för att genomföra insats. Har ännu inte fått något gensvar på det"

Återkommer med information när jag hör något nytt.

Med vänlig hälsning,
xxx

-bara att vänta att se alltså. X har tills på fredag på sig.

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-03-20 20:01:37

Bäst e väl att vad han än gör kommer det bli som du vill!

Bäst vore såklart om det inte behövdes alls.

Eller ett mkt lokalt meteoritnedslag.
//Mean Me

Postat av: Den andra Jenny

Publicerad 2013-03-22 07:52:58

Stor kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela